MENÜ

 

                              

Javítani kell az autót, ha hibásan működik, olyan sérülés éri, mely akadályozza a működését vagy jelentős esztétikai „elváltozásokat” okoz, kopó alkatrészek elkopnak, vagy egyéb módon meghibásodik.

Sajnos a mai „agyonelektronizált” autóknál a „Bill Gates” effektus is előfordulhat, és a javítás szintjén újra kell programozni, vagy „resetelni”az „agyi” működést.

Ha a kisebb hibák nem kerülnek azonnal kijavításra, azok felhalmozódnak, esetleg torlódnak olyan hibákkal, melyeknek javítása nem tűr halasztást, ezért a halogatással jelentős javítási költségek képződhetnek. Nem is beszélve az olyan, önmagukban kis hibákról, amik nagy hibákat tudnak okozni.

Pl: A használat során nem, vagy csak kis mértékben érezhető lambdaszonda hiba, tartós használat esetén tönkreteheti a katalizátort.

 

Javításra lehet akkor is szükség, amikor utólagosan szerelnek be különböző, főleg elektronikus eszközöket, és azok megzavarják az autó normális működését.

Ilyenek leginkább a riasztók, központi zárak, immobiliser-ek, chiptuningok és aktuálisan az E85 átalakítók. Tartsuk távol autónkat ezektől az utólagos extráktól.

 

A javításra fordított összeg, NEM kidobott pénz! A javítás a használhatatlan (következésképpen értéktelen) autót használható (értékes) vagyontárggyá, használati eszközzé teszi.

 

 

 

 

 

Asztali nézet